• Ваш перелік
    "Перелік порівняння" порожній
097-585-99-05, 050-910-23-62, 063-113-07-97

Пн–Пт: з 9:00 до 20:00
Сб: з 9:00 до 17:00

Гарантія

БЕЗКОШТОВНЕ ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПО ВСІЙ УКРАЇНІ

Гарантійне та сервісне обслуговування запорука збільшення терміну служби обладнання, швидке усунення несправностей, і, як наслідок, зведення до мінімуму часу простою в роботі зі збереженням виробничої потужності підприємства.

Завдяки розширеній мережі сервісних центрів, з якими працюємо на партнерських умовах, є можливість надавати безкоштовне сервісне обслуговування протягом усього гарантійного терміну.

- Гарантійне обслуговування на безкоштовній основі надається на габаритне та негабартине обладнання іноземного виробництва від імені Постачальника. При настанні гарантійного випадку, по місцю розташування обладнання, усе габаритне обладнання безкоштовно обслуговується представником офіційного сервісного центру. При настанні гарантійного випадку, усе негабаритне обладнання відправляється в центральний офіційний сервісний центр, доставка за рахунок покупця. Заміна/ремонт несправних деталей, надані безкоштовна. Виїзд представника технічної служби надається виключно в межах обласного центру;

- Гарантійне обслуговування на безкоштовній основі надається на габаритне та негабартине обладнання українського виробництва від імені Виробника. При настанні гарантійного випадку, Покупець відправляє несправну деталь Виробнику на повірку, та, при виявленні несправності, Виробник безкоштовно ремонтує несправну деталь, або при виявленні браку безкоштовно замінює браковану деталь на нову.

- Гарантійне та післягарантійне обслуговування надається згідно паспорту на обладнання.

Перед початком експлуатації необхідно ознайомитись із паспортом до обладнання, що передається Покупцю разом із іншими документами і самим обладнанням.

Технічний огляд обладнання можливий штатним персоналом із відповідним допуском, або компанією, що спеціалізується на даному виді обладнання.

Гарантійним випадком вважається випадок, у результаті якого придбане обладнання не функціонує або функціонує неналежним чином з вини Заводу виробника і такий випадок стався протягом гарантійного терміну. Заключення про гарантійність чи не гарантійність випадку здійснюється представником офіційного сервісного центру на основі проведеної експертизи. Несправність обладнання, що настала з вини покупця, через неправильне експлуатування чи неправильне підключення не вважається гарантійним випадком, усі роботи які будуть виконуватись по усуненню несправностей та усі запчастини які будуть відправлені за запит Покупця будуть виконуватись та надаватись на платній основі.

Ми завжди готові проконсультувати по будь-яких запитаннях, пов'язаних з особливостями установки і правилами експлуатації обладнання. Консультації також надаються технічного характеру, для штатних електриків, для оперативного реагування на незначну несправність.

Фільтр
Знайдено 5 
Підтвердіть
Для того, щоб додати товар у перелік побажань, потрібно